6.2.12

Arrivals





Envelope bag | Zara

Heeled sandals | Zara


My first purchases for SS12

Shorts, sandals, bag | all Zara

White chino trousers | Zara





Hello readers! 
How was this Monday for you??? Well, I had better! I blame the weather for this! Here in Athens it was awful with a mix of wind and rain! So I needed something to cheer me up...  And what's better than some new shoes and clothes???  Little things! 
So I went to my closest Zara shop - something like my personal psychotherapist - and bought some things of the Spring Summer 2012 collection! I must admit that my wish list didn't involve much of these but it could!!! I hope you enjoy them! What do you think of them? Have you done any shopping recently? Let me now by leaving me your comments!! Lots of kisses, have fun!!!!


Γεια σας αναγνώστες μου!!
Πώς ήταν η μέρα σας σήμερα - καθότι Δευτέρα? Να σας πω την αλήθεια μου, είχα και καλύτερες μέρες! Με τέτοιο καιρό όπως ο σημερινός (όλο αέρα και βροχή) παραδέχομαι πως με πιάνουν οι γκρίνιες μου! Και δεν είναι και ο μόνος λόγος για να με πιάσουν στην Ελλάδα του σήμερα! Για αυτό ακολούθησα την προσωπική μου μέθοδο ψυχοθεραπείας (με σύντομη διάρκεια και αποτέλεσμα!) και πήγα για ψώνια! Στα κοντινά μου Zara όπου και τίμησα μερικά κομμάτια από τη νέα κολεξιόν (τρελαίνομαι να γράφω ελληνικά ξένες λέξεις - έχει πλάκα) Άνοιξη - Καλοκαίρι 2012! Τα φωτογράφισα μετά και ολοκληρώθηκα! Πρέπει να παραδεχτώ πως ότι αγόρασα δεν ήταν στην αρχική μου λίστα, αλλά θα μπορούσε!!! Ελπίζω να σας αρέσουν! Περιμένω σχόλια σας για να το μάθω κιόλας!! Είστε υπέροχοι και σας ευχαριστώ!!! Μουτςςς - να είστε και να περνάτε καλά!


 Ola Kala,
Olia




No comments:

Post a Comment

Thank you for your lovely comments! You make my day!
I read and reply to every one of them (the soonest possible)!